Isn - Jum: 9:00 a.m. - 6:00 p.m.
Bahasa: EN | BM |

Tentang Kita

Tentang Trinity Industrial Solution

Trinity Industrial Solution Sdn Bhd ialah sebuah syarikat khusus dalam instrumentasi pengukuran proses, automasi pengeluaran dan reka bentuk. Dengan pasukan dinamik kami yang terdiri daripada kakitangan terlatih dengan pengalaman gabungan lebih daripada 40 tahun. Kami komited untuk menyediakan perkhidmatan boleh dipercayai yang cekap untuk meningkatkan kualiti pengeluaran pelanggan kami untuk berkembang di pasaran global.

Di Trinity Industrial Solution, kami tidak berpuas hati dalam memberikan pelanggan kami produk terbaik di pasaran, tetapi kami komited untuk menyediakan pelanggan kami yang dihargai dengan profesional jualan & teknikal yang paling berpengetahuan dan terlatih dalam industri. Dengan dedikasi dan kemahuan yang kuat, kami akan memberikan sokongan penuh kami untuk sasaran pelanggan kami untuk menjadi salah satu organisasi yang paling dihormati dalam industri.

Matlamat utama kami adalah untuk menawarkan produk berkualiti terbaik untuk memenuhi keperluan piawaian industri pada harga yang berpatutan untuk pelanggan kami mendapat kelebihan dalam industri mereka. Sama ada pelanggan kami daripada syarikat multinasional besar atau industri sederhana kecil, kami akan memastikan kepuasan anda akan menjadi perhatian utama kami.